Mediteran kakav je nekad bio
Odaberite jezik
Pretraga
Business HTZ Edukacija Društvene mreže – napredno  

Društvene mreže – napredno


Iako društvene mreže nisu nova pojava na Internetu, tijekom godina postaju presudni, a za neke turističke destinacije i glavni kanal promidžbe. Klasični word-of-mouth marketing, kao najvjerodostojniji kanal pri kupnji usluge, asimiliran je od strane društvenih mreža.

 

Potreba za neposrednom komunikacijom kao socijalnom potvrdom pri odluci o kupnji nestaje. Sada vjerujemo potpunim strancima prilikom odluke o turističkoj destinaciji ili odlasku u određeni restoran, ako se radi o prijatelju našeg prijatelja na Facebooku, do odluke još lakše dolazimo.

 

Upravo u dostupnosti tuđih iskustava i doživljaja leži čarolija marketinga putem društvenih mreža koja posebno dolazi do izražaja u turističkom marketingu. Napredna primjena društvenih mreža, o kojem će biti govora u ovom edukacijskom modulu, podrazumijeva korištenje prepoznatih uzoraka ponašanja turista kroz njegov „User Voyage“, korištenje informacija iz statistika koje nam društvene mreže nude te prilagođavanje komunikacije u realnom vremenu za maksimalni konverzijski učinak.

 

Za jedinstven pristup u marketingu društvenih mreža koji konkurencija neće moći lako kopirati Facebook je ponudio mogućnost korištenja aplikacija putem kojih izlazimo iz okvira koje nam nudi klasičan Timeline. Kroz više studija slučaja autori ove edukacije odabrali su različite primjere putem kojih možemo „prosječnu“ destinaciju promovirati na „neprosječan“ način, ili postići viralnost koja nam je bila potrebna da izađemo iz sivila anonimnosti.

Također u specifičnom primjeru prikazat će se integracija društvene mreže, konkretno Facebooka s off-line svijetom putem primjera Photo Kioska.

 

Ovaj edukacijski modul posebnu pažnju pridodaje korištenju informacija iz društvenog grafa, definira njihove kategorije, načine i pravila korištenja. Nadalje, obrađuje kategorije korisnika njihovih dozvola te prikazuje primjere integracija Facebook aplikacija s različitim sustavima poput newsletter baze ili CRM.

 

Kako je turističko odredište geografski vezano te ovisi o parametrima poput prometne povezanosti, cijeni, vrsti ponude, trendovima i mnogo drugih, segmentacija kupaca vrlo je važna. Iz tog razloga, a na temelju rezultata segmentiranja donosimo odluke o nastupima na različitim svjetskim tržištima. Kako on-line marketing ne poznaje geografske granice, a podliježe kritici javnosti, moramo kanal i metode komuniciranja prilagoditi ciljnom tržištu i u svom širokom nastupu. U jednom trenutku donijet ćemo odluku o različitim nastupima na različitim tržištima ovisno o jeziku, kulturi, vrijednostima…

 

Kroz ovaj segment edukacije govorit ćemo o vođenju više profila/stranica za različita tržišta, problemima i rješenjima. Nadalje, složenost komunikacijskog procesa može dovesti i do potrebe za kriznim komuniciranjem te ćemo obraditi i primjere kako uspješno komunicirati u krizi.

 

Kao posebni dio izdvojili smo i napredne alate za analizu uspješnosti na društvenim mrežama, tako da ćemo se baviti alatima poput SocialBakers, SocialNumbers, MediaToolKit, Facebook Insights.

  
           
 
 

Izjava o kolačićima (Cookie policy)

Kako bismo vam pružili najbolje iskustvo naše stranice, te kako bi stranica radila ispravno, ova stranica na vaše računalo sprema malu količinu informacija (cookies - kolačići). Korištenjem stranice croatia.hr pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići omogućuju stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Oni obično spremaju Vaše postavke i postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik, e-mail adresa ili lozinka. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici.


Isto tako nama omogućuju da mjerimo posjećenost i izvore prometa na našim web stranicama, te sukladno tome možemo poboljšati performanse na našim stranicama.

Sve informacije koje kolačići prikupljaju se akumuliraju i anonimne su, a omogućuju nam praćenje učinkovitosti stranice i ne dijele se s bilo kojim drugim subjektima.

Sve ove informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite - web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu.

Onemogućavanje kolačića

Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

Više o kolačićima možete naći ovdje:

HTTP cookie
Cookies