Mediteran kakav je nekad bio
Odaberite jezik
Pretraga
Business HTZ Edukacija Marketinška komunikacija  

Marketinška komunikacija


Prepoznatljivost destinacija na današnjem zasićenom i visoko konkurentnom turističkom tržištu je nužnost.  S ciljem diferenciranja destinacija kroz komunikaciju njihovih jedinstvenih i kompleksnih priča, težište se s klasične promocije usmjerilo na upravljanje destinacijskim identitetom i imidžem (brendiranje) koristeći, pri tome, inovativne oblike komunikacije i nove promotivne kanale te kvalitetniju fokusiranost na pojedine segmente turista. Brendiranje destinacija nastoji definirati identitet neke destinacije (Što destinacija jest?) i način upravljanja oblicima brenda destinacije (Kako dosegnuti jednoznačnu prepoznatljivost brenda?). Cilj brendiranja destinacije, njezinih usluga ili proizvoda jest istaknuti njihove jedinstvene atribute te ih na taj način učiniti prepoznatljivijim i drugačijim od ostalih. Iako destinacije prvenstveno nastoje biti zanimljive turistima, pozitivna slika o destinaciji jednako može privući potencijalne investitore, poduzetnike, medije, različite međunarodne agencije, kulturne, sportske i obrazovne udruge te mnoge druge interesne skupine. Budući da je uloga brenda potencijalnim posjetiteljima prenijeti obećanje i koristi koje će im boravak u destinaciji donijeti, koncept brendiranja destinacije sve je prisutniji u upravljanju turističkim destinacijama te postaje sve značajniji među čimbenicima koji utječu na konkurentnost turističke destinacije.

U izgradnji brenda i imidža turističke destinacije koriste se razna sredstva – od promotivnih kampanja u vlastitim državama s ciljem kvalitetnijeg odnosa prema gostima, do isticanja slavnih stanovnika, kreiranja važnih događaja i stvaranja novih atrakcija. Na sve konkurentnijem turističkom tržištu nadmoćnije će biti, ne bogatije, već kreativnije destinacije, odnosno destinacije koje će ponuditi originalan i drugačiji doživljaj. Pojedine domaće destinacije pokazuju da to znaju te da Hrvatska ima i znanja i kreativnosti da učini taj iskorak.

U sklopu seminara dr. sc. Božo Skoko, jedan od vodećih hrvatskih stručnjaka za brendiranje i imidž, zajedno s kolegama Marijem Petrovićem i Damirom Jugom iz agencije za odnose s javnošću 'Millenium promocija', prezentirat će najnovije trendove u suvremenoj turističkoj promociji u funkciji brendiranja destinacija. Pokazat će uspješne globalne i domaće primjere, te polaznike upoznati s konkretnim metodama, tehnikama i alatima koje mogu primijeniti u kreiranju i poboljšanju turističke promocije i komunikacije s kupcima. Posebno će se fokusirati na odnose s javnošću, odnosno na upravljanje medijima, kreiranje događaja i upravljanje njima, prepoznavanje želja i potreba gostiju te jačanje međuljudske komunikacije. Kako kreirati kampanju, kako surađivati s agencijama, kako se izboriti za medijsku pozornost, kako od turista i posjetitelja stvoriti vlastite glasnogovornike – samo su neke od dodatnih tema o kojima ćete imati priliku slušati.
  
           
 
 

Izjava o kolačićima (Cookie policy)

Kako bismo vam pružili najbolje iskustvo naše stranice, te kako bi stranica radila ispravno, ova stranica na vaše računalo sprema malu količinu informacija (cookies - kolačići). Korištenjem stranice croatia.hr pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići omogućuju stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Oni obično spremaju Vaše postavke i postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik, e-mail adresa ili lozinka. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici.


Isto tako nama omogućuju da mjerimo posjećenost i izvore prometa na našim web stranicama, te sukladno tome možemo poboljšati performanse na našim stranicama.

Sve informacije koje kolačići prikupljaju se akumuliraju i anonimne su, a omogućuju nam praćenje učinkovitosti stranice i ne dijele se s bilo kojim drugim subjektima.

Sve ove informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite - web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu.

Onemogućavanje kolačića

Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

Više o kolačićima možete naći ovdje:

HTTP cookie
Cookies