Mediteran kakav je nekad bio
Odaberite jezik
Pretraga
Business HTZ Edukacija Osnove primjene i korištenja informacijsko komunikacijskih tehnologija i interneta u poslovanju turističkog sektora (ICT i CRM)  

Osnove primjene i korištenja informacijsko komunikacijskih tehnologija i interneta u poslovanju turističkog sektora (ICT i CRM)


Kao i u svakoj industriji, tako i u turizmu, informacijske tehnologije imaju sve veći utjecaj i primjenu.

Cilj ovog modula je predstaviti korištenje informacijskih tehnologija u turizmu kao kvalitetnu potporu u odlučivanju, planiranju te upravljanju kadrovima i korisnicima.

Primjena Interneta i povezanih tehnologija povećava fleksibilnost, transparentnost i daje realan prikaz u vremenu. U svemu tome nezaobilazan utjecaj imaju i kolaboracijski alati koji olakšavaju protok informacija, kako unutar industrije, tako i partnerske mreže.

Informacijske tehnologije, nakon kvalitetno postavljene informacijske arhitekture i klasifikacije informacija, čine potporu tzv. „Business critical“ funkcijama.

S obzirom na činjenicu da se današnje tržište brzo razvija i još brže mijenja, a svakim se danom pojavljuju novi, bolji i jeftiniji proizvodi koji potiskuju, odnosno zamjenjuju postojeće, dolazi do naglih promjena na lokalnoj i globalnoj razini.

Sve to povećava pritisak na odjele prodaje i marketinga koji nastoje zadržati postojeće i dovesti nove korisnike, a zahtijevaju promjene unutar industrije, točnije u upravljanju korisnicima, zaposlenicima te drugačijim i modernijim planiranjem resursa.

Iz tog razloga upravljanje ljudskim resursima doživljava znatne promjene koje su olakšane primjenom ICT tehnologija.

S obzirom da je turizam značajan pokretač raznih grana gospodarstva, važna je dobra komunikacija, kako s kupcima, tako i partnerima, koja se uz pomoć ICT tehnologija znatno može olakšati i unaprijediti, jednako kao i upravljanje kriznim situacijama.

U ovom modulu, uz navedeno, bit će dan i pregled upravljanja i nadzora poslovnih procesa kao bitnog faktora efikasnog funkcioniranja i lakše prilagodljivosti novonastalim situacijama i trendovima.

Na kraju će se pružiti pregled i primjena pozivnih centara kao efikasnog načina komunikacije s korisnicima. Kako bi usluga bila što učinkovitija i kvalitetnija, bitan aspekt pozivnog centra je i upravljanje bazom znanja koja djelatnicima mora biti pregledna, točna, brzo dostupna i u skladu s vremenom i trendovima.

S obzirom da ICT omogućava veliku protočnost informacija, što je u turizmu dodatno naglašeno, pružit će se pregled osnovnih standarda zaštite podataka.

Ključne riječi: Kolaboracija; Upravljanje korisnicima (CRM); Upravljanje podacima; Upravljanje kadrovima (Human resource management); Pozivni centri; IVR; Krizni management; Poslovni procesi.
  
           
 
 

Izjava o kolačićima (Cookie policy)

Kako bismo vam pružili najbolje iskustvo naše stranice, te kako bi stranica radila ispravno, ova stranica na vaše računalo sprema malu količinu informacija (cookies - kolačići). Korištenjem stranice croatia.hr pristajete na uporabu kolačića. Blokiranjem kolačića i dalje možete pregledavati stranicu, no neke njezine funkcionalnosti Vam neće biti dostupne.

Što je kolačić?

Kolačić je informacija spremljena na Vaše računalo od strane web stranice koju posjetite. Kolačići omogućuju stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Oni obično spremaju Vaše postavke i postavke za web stranicu, kao što su preferirani jezik, e-mail adresa ili lozinka. Kasnije, kada opet otvorite istu web stranicu internet preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju toj stranici.


Isto tako nama omogućuju da mjerimo posjećenost i izvore prometa na našim web stranicama, te sukladno tome možemo poboljšati performanse na našim stranicama.

Sve informacije koje kolačići prikupljaju se akumuliraju i anonimne su, a omogućuju nam praćenje učinkovitosti stranice i ne dijele se s bilo kojim drugim subjektima.

Sve ove informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite - web stranice ne mogu dobiti pristup informacijama koji im Vi niste dali i ne mogu pristupiti drugim datotekama na Vašem računalu.

Onemogućavanje kolačića

Isključivanjem kolačića odlučujete da li hoćete dopustiti pohranjivanje kolačića na vašem računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Ako onemogućite kolačiće, nećete moći koristiti neke od funkcionalnosti na našim web stranicama.

Više o kolačićima možete naći ovdje:

HTTP cookie
Cookies